קורס הכנה ללידה דתי

״אישה כי תזריע וילדה...״

בשעה טובה אתם בהיריון! 

נכון, נהוג לפנות אל האשה, שכן היא חשה את העובר המתפתח ברחמה. 

חכמינו אמרו: "ג' שותפין הן באדם: הקב"ה, ואביו ואמו״ (נידה, ל"א, א'). הכוונה: האב והאם נותנים בעובר את כל ההקשור להתהוות הגופנית – הגשמית, והקב"ה נותן בעובר את ההתהוות הרוחנית – נפשית "רוח ונשמה, וקלסתר פנים, וראית עין, ושמיעת האוזן, ודיבור פה, והילוך רגליים, ובינה והשכל". (שם)

ההיריון נמשל לים, יודעים שיש בתוכו דברים – צמחים, הרים, גאיות ובעלי חיים – אולם הם לא נראים, אלא אם מצלמים וכך אפשר לראות מה שיש בפנים, כך גם בהיריון הכל נסתר ונעלם, הגוף עובד בהתמדה, גם בזמן מנוחתה של האם, מתהווים בתוכה תהליכים מופלאים שאפילו אינה מודעת להם, בהחלט נעשית עבודה פיזית, אולם היריון אינו מתחיל ומסתיים בהיבט הפיזי, אלא נדרשת עבודה רוחנית ומודעת.

המודעות מתפתחת ומתעצמת בעיקר לקראת הלידה, אם התחלתם בתהליך ההכנה עוד במהלך ההיריון, במצב של גלים (צירים) משלבת היולדת את התנועתיות, הנשימות והתנוחות עם כוח מאוד עוצמתי, והוא – כוח המחשבה.

רבי נחמן מברסלב מדבר על כוחה של המחשבה "אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך,וודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות". ואכן, בעת הלידה, האשה מרגישה את גופה במלוא עוצמתו, כל החלק הגשמי נמשך מטה המלווה בכאב פיזי, מצב המקשה עליה לעבוד עם המוח, המחשבה, ולחשוב לכיוון מעלה, לחיבור הרוחני לעליונים, המושך את השכינה ממש למטה. לידה זו ההזדמנות של האשה להתקשר לקב"ה, בזמן שהיא לומדת איך להתקשר במחשבתה אל הבורא (רוחני), הרי שהחלק הפיזי המופיע בצורת צירים – כאב – פוחת, ונעשה הרבה יותר קטן.

תרכשי כלים פיזיים ורוחניים אשר יאפשרו לך להתמקד במחשבה ולהוביל אותך ללידה קלה ומחוברת. 

מס' המפגשים: 2 בני 3 שעות כל מפגש, אפשרות למפגשי פרטי המותאם לצורכיכם ובקשותיכם. 

מספר המשתתפות בקבוצה: 10 נשים, באווירה מכילה, מאפשרת ומעצימה.

הנושאים המוצעים במפגשים:

סגירת תפריט